zondag 19 juli 2015

Leegte

Onze minibieb stond een uurtje geleden nog vol ... en kijk nu eens! Alle kinderboeken zijn weg en er staan nog slechts 4 boeken voor volwassenen in en 1 DVD.
Heeft er iemand een grap uitgehaald, het leensysteem verkeerd begrepen of houdt heel Zutphen opeens van lezen? Ik snap er helemaal niks van, het voelt een beetje vreemd ...

Ik zette een berichtje met deze foto op Facebook met de vraag of er mensen in de buurt wonen die boeken kunnen missen om de minibieb aan te vullen. Ik heb zomaar het idee dat ie morgen weer bomvol staat!

(De boeken zijn vanmiddag op een kleedje in het winkelcentrum hier om de hoek verkocht, zo is gebleken ... onze zoon zag een meisje boeken in tassen laden en heeft daar ook iets van gezegd, hetzelfde meisje zag hij later boekjes verkopen ...)

2 opmerkingen:

  1. Ingeslagen voor de vakantie misschien?
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je er meer van wilt weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel jammer hoor. Het meisje begreep het principe niet. Hopelijk vult de buurt de bieb snel weer aan.
    Moet zeggen een dorp verderop staat een grote wilde bieb. En die blijft heel goed gevuld.
    Mijn kapster heeft ook zo'n kast en die blijft ook lekker vol.

    BeantwoordenVerwijderen